میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب

میکروپیگمنتنشن تکنیک شیدینگ لب


میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب

شیدینگ لب یکی از روش های جدید آرایش دائم صورت است که به کمک آن می توانید یک نوع آرایش بسیار ملایم و زیبا و دائمی روی لب های خود داشته باشید، شما می توانید میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب را در کلبه الهه با نظارت بهترین ها انجام دهید.
اگر شما هم از آن دسته از خانم هایی هستید که وقت کافی برای آرایش کردن ندارید، می‌ توانید از این روش استفاده کنید.
شیدینگ لب یا تاتو لب چیست؟
همانطور که گفته شد، شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل باز می‌ گردد.

شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب شما گزینه بسیار مناسبی است. در این روش، با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص، رنگ مناسب لب شما را به بافت لب تزریق می‌ کنند. برای اطمینان از عدم حساسیت نسبت به این رنگ ها، بهتر است قبل از انجام کار، تست حساسیت را انجام دهید.
به طور کلی مراحل شیدینگ لب به شرح زیر است:

  1.  انتخاب رنگ
    انتخاب رنگ اولین مرحله برای انجام شیدینگ لب می باشد. این مرحله بسیار مهم است. زیرا متناسب نبودن رنگ می تواند تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد. دقت کنید که رنگ مورد نظر شیدینگ را باید متناسب با تناژ پوستی و رنگ طبیعی لب انتخاب کنید.
  2.  قرینه سازی
    مرحله دوم قرینه سازی لب هاست. برای انجام این کار باید با اندازه گیری دقیق، عدم قرینه بودن لب ها را برطرف کنید و لب ها را به فرم دلخواه تغییر دهید.
  3.  بی حس کردن لب
    برای بی حس کردن لب از مواد مختلفی چون ژل های بی حس کننده، کرم های بی حس کننده، دارو های تزریقی و … استفاده می شود. مدت زمان بی حس شدن لب ها به نوع ماده مصرفی بستگی دارد. اغلب مواد بی حس کننده به ۲۰ الی ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارند تا تاثیر خود را بگذارند.

از مزیت های شیدینگ لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح یا تغییر رنگ لب
  • اصلاح فرم لب
  • برطرف کردن ایرادها و مشکلات لب
  • برجسته کردن لب ها با حفظ حالت طبیعی
  • شاداب شدن و جوان تر نشان دادن چهره

شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

رنگ های مناسب شیدینگ لب بر اساس رنگ پوست

برای انتخاب رنگ مناسب میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب باید به رنگ پوست مشتری دقت کنید. عدم هماهنگی رنگ لب با رنگ پوست می تواند ظاهر نامناسبی را در چهره ایجاد کند. به طور کلی رنگ پوست به دسته کلی روشن،‌متوسط، و تیره تقسیم می‌ شود:

  1.  پوست روشن
    افرادی که پوست آن ها روشن است باید از رنگ هایی چون قرمز، سرخابی و مرجانی استفاده کنند. به طور کلی رنگ های مناسب برای پوست های روشن در طیف رنگی صورتی، هلویی، و قرمز قرار دارد.
  2.  پوست متوسط
    افرادی با رنگ پوست متوسط مانند گندمی رو به روشن باید از رنگ هایی با تناژ بنفش، صورتی و هلویی پررنگ استفاده کنند. این نوع رنگ ها برای افراد با تناژ پوستی متوسط باعث شادابی چهره می شوند.
  3.  پوست تیره
    افرادی که پوست آن ها تیره است می توانند از اکثر رنگ ها برای انجام شیدینگ لب استفاده کنند. البته بهتر است از انتخاب رنگ های بنفش و قهوه ای پرهیز کنید و رنگ های صورتی و نارنجی پررنگ را امتحان کنید.

البته افرادی که دارای پوست سبزه تره می باشند بهتر است رنگ هایی با تناژ جگری، قرمز آجری، قهوه ای، بنفش و کاراملی انتخاب کنند.

مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش آرایش نیمه دائم یا موقتی است که بعد از گذشت مدتی اثر آن از بین می رود . به عبارت دیگر بعد از مدتی فرم و رنگ لب ها ممکن است به حالت طبیعی خود برگردد. مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب تقریبا ۶ تا ۱۰ ماه است. برای افزایش مدت زمان ماندگاری این روش می توانید شیدینگ لب را هر ماه ترمیم کنید.

در برخی موارد نیز ممکن است ماندگاری رنگ لب شما از ۶ ماه هم کمتر باشد. عوامل مختلفی در کاهش ماندگاری این روش دخیل هستند که از آن میان می توان به لایه برداری مداوم لب ها، قرار گرفتن در معرض آفتاب، خشک شدن بیش از حد لب ها و اشاره کرد.

زمان مناسب برای ترمیم شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش زیبایی نیمه دائمی است. در نتیجه برای ترمیم و جلوگیری از محو شدن رنگ لب ها باید هر چند مدت یک بار آن را ترمیم کنید. زمان مناسب برای ترمیم به کیفیت انجام کار، کیفیت رنگ، و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. اما به طور کلی بهتر است بعد از گذشت ۶ الی ۸ ماه برای ترمیم به تاتوکار خود مراجعه کنید.

انجام شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که دارای لب های نازک و ظریف هستند می توانند از شیدینگ لب جهت برجسته کردن لب ها و بزرگ تر نشان دادن آن ها استفاده کنند.
شیدینگ لب برای افرادی که دارای لب های بی رنگ هستند، گزینه مناسبی است. زیرا این روش باعث تقویت رنگ طبیعی لب می‌شود.
افرادی که لب آن ها قرینه نیست و مشکلاتی مانند لکه یا زخم دارند، می توانند از شیدینگ لب جهت اصلاح و پوشاندن آن ها استفاده کرد.
افرادی که زمان کافی جهت رسیدگی به لب ها و آرایش کردن را ندارند.

انجام شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید ما به میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب پرداختیم و امیدوار هستیم که محتوای این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. همچنین شما می توانید برای این عمل زیبایی به کلبه الهه مراجعه کنید تا با بهترین نظارت ها به زیبایی مورد نظرتان برسید.

سوالات متداول میکروپیگمنتیشن تکنیک شیدینگ لب

  1. شیدینگ لب تا چه مدت ماندگار است؟
    معمولا بین 6 الی 10 ماه ماندگار است و شما می توانید با ترمیم ماهانه این مدت را بیشتر کنید.
  2. مهمترین مزیت شیدینگ لب چه موردی است؟
    شاداب و جوان تر نشان داده چهره در شیدینگ لب از مهمترین مزیت این عمل است.
  3. برای شیدینگ لب باید به کجا مراجعه کرد؟
    شما می توانید برای این عمل زیبایی به کلبه الهه مراجعه کنید تا با بهترین نظارت ها به زیبایی مورد نظرتان برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + 5 =