میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو


ما در این مقاله به بررسی میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو میپردازیم و امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید واقع شود. میکروبلیدینگ یکی از روش‌ های آرایش دائمی ابرو است. تعداد زیادی از خانم ها هنوز هم برای پر کردن ابروهای خود از مداد یا ژل ابرو استفاده می کنند. اما این روش ها در طولانی مدت خسته کننده هستند.

میکروبلیدینگ روشی است که برای مدت ۱ سال شما را از آرایش دائم ابروها نجات می دهد. ابروهای کم حجم یا نازک را به کمک میکروبلیدینگ ابرو می توان پر تر نشان داد. در واقع با کمک میکروبلیدینگ می‌توانید فرم دلخواهی برای ابروهای خود ایجاد کنید.

فرایند میکروبلیدینگ ابرو یک فرایند دقیق است و با ابزار خاصی انجام می ‌شود. به همین دلیل برای اجرای آن باید حتما به متخصص این کار رجوع کنید.

میکروبلیدینگ با قلمی مخصوص همراه با یک سری شیب ‌دار انجام می ‌شود که حدود ۱۰ تا ۱۲ سوزن ریز در انتهای آن وجود دارد. این سوزن‌ ها وارد پوست نمی ‌شوند بلکه سطح پوست را به شکل کاملا سطحی و چیزی شبیه به برش با کاغذ، برش می‌ دهند.

این سوزن‌ ها خطوطی ریزی در جهت ابروها ایجاد می‌کنند و رنگ مخصوص از طریق آنها وارد لایه زیرین پوست می‌ شود. این پروسه باعث ایجاد خط ‌های باریک و در جهت رویش ابروها درست شبیه به تارهای ابرو می‌ شود.

میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو چقدر دوام دارد؟

فیبروز ابرو یک روش نیمه‌ دائمی است یعنی تا ابد باقی نمی ‌ماند و البته به ترمیم هم نیاز دارید. با توجه به هزینه و دردسرهایی که دارد، یکی از سوالاتی که معمولا برای افراد پیش می‌آید این است که میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

میکروبلیدینگ معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارد. البته میزان ماندگاری پیگمنت ‌ها به نوع پوست هم بستگی دارد.

برای افرادی که پوست چرب دارند، میکروبلیدینگ ۱۲ ماه باقی می‌ ماند قبل از اینکه به ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید. کسانی که پوست نرمال دارند تا ۱۸ ماه می‌توانند از مزایای میکروبلیدینگ بهرهمند شوند.

اگر ترمیم ابرو را ادامه ندهید، ابروها به تدریج کمرنگ می‌ شوند و در نهایت ناپدید می ‌شوند. ولی اگر می ‌خواهید میکروبلیدینگ روی پوست باقی بماند، حدودا هر ۱۸ ماه یا کمتر، باید آن را ترمیم کنید.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

آیا می‌توان میکروبلیدینگ را ریمو یا پاک کرد؟

بله. پیگمنت‌هایی که برای میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ نوع لک یا تغییر رنگ در پوست ایجاد نمی‌کنند. برای از بین بردن میکروبلیدینگ و در واقع ریمو کردن آن می‌توان از نوعی حلال مخصوص رنگ‌ها استفاده کرد.

فراموش نکنید که در ۷ تا ۱۰ روز بعد از میکروبلیدینگ، ابروهای شما ۴۰ درصد تیره‌ تر از نتیجه نهایی کار خواهند بود. با شروع فرایند ترمیم ابرو، این رنگ ملایم‌ تر و روشن‌ تر می‌ شود.

افرادی که میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو انجام می‌ دهند در روزهای اول معمولا از پررنگ بودن ابروهای خود ابزار نارضایتی می‌ کنند و حتی دچار ترس و وحشت می‌شوند. ولی باید صبور باشید تا رنگ‌ ها به حالت نرمال تغییر رنگ دهند. بعد از ۷ تا ۱۰ روز، می‌ توانید رنگ نهایی را ببینید که معمولا روشن‌تر از روزهای اول است.
قبل از میکروبلیدینگ:

  • از یک هفته قبل الکترولیز، برداشتن با موچین و وکس ابرو را انجام ندهید.
  • دو هفته قبل، آفتاب نگیرید و زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • از یک هفته قبل، فیشال، پاکسازی پوست و لایه ‌برداری انجام ندهید.
  • یک ماه قبل، از محصولات حاوی رتینول یا ویتامین A استفاده نکنید.
  • در روز انجام میکروبلیدینگ ورزش نکنید.
  • سه هفته قبل از میکروبلدینگ بوتاکس نکنید.
  • از یک هفته قبل روغن ماهی و ویتامین E مصرف نکنید چون این مواد، خون را رقیق می‌کنند.
  • سه روز قبل از میکروبلیدینگ وکس نکنید یا رنگ نکنید.
  • میکروبلیدینگ ابرو در دوران شیردهی ممنوع می باشد.

روزی که قرار است میکروبلیدینگ انجام دهید این نکات را رعایت کنید:

  1. ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل نوشیدنی الکلی ننوشید.
  2. دو ساعت قبل از آن قهوه ننوشید.
  3. از ۲۴ ساعت قبل، آسپیرین یا ایبوپروفن مصرف نکنید.
سخن پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید ما به میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو پرداختیم و امیدوار هستیم که محتوای این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. همجنین در این مقاله در رابطه با دوام این عمل زیبایی صحبت کردیم که متوجه شدید، طول دوام آن 12 الی 18 ماه می باشد.

همچنین اگر به دنبال انجام این روش زیبایی هستید می توانید به کلبه الهه مراجعه کنید. کلبه الهه با داشتن بهترین متخصص ها می توانید به بهترین نتیجه برسید.

سوالات متداول میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ ابرو

  1. میکروبلیدینگ ابرو چقدر با دوام است؟
    طول عمر این عمل زیبایی بین 12 الی 18 ماه است و می توان با تمدید هر ماه آن این زمان را بیشتر کرد.
  2. آیا می‌توان میکروبلیدینگ را پاک کرد؟
    بله. پیگمنت‌هایی که برای میکروبلیدینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ نوع لک یا تغییر رنگ در پوست ایجاد نمی‌کنند. برای از بین بردن میکروبلیدینگ و در واقع ریمو کردن آن می‌توان از نوعی حلال مخصوص رنگ‌ها استفاده کرد.
  3. برای عمل زیبایی میکروپیگمنتیشن باید به کجا مراجعه کرد؟
    کلبه الهه با داشتن بهترین متخصص ها می توانید به بهترین نتیجه برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ یک = 4